18 Haziran 2013 Salı

Sosyal Medyada E-ticaret Eğitimi ve Marka


Altı yaşından itibaren eğitim hayatına başlayan birey zaman içinde kendi yeteneklerine en uygun mesleği seçer. Bazen bu meslek seçimleri yanlış yapılabilir. Böyle durumlarda rehberlik servislerinden yardım alınarak kişiye en uygun çalışma alanı seçilebilir. Çeşitli test ve birtakım tekniklerle size en uygun meslek grubu belirlenir. Daha sonra üniversite hayatınızı seçmiş olduğunuz meslek doğrultusunda bir bölümde okuyarak geçirirsiniz. Bütün bu çabaların ürününü mezun olunca görmeyi beklersiniz. Ama çoğu zaman üniversiteyi bitiren genç umduğunu bulamaz.  Böyle durumlarda çeşitli eğitim sertifikaları alarak eğitim programları hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Eğitim Sertifikaları



Eğitimsertifikaları kısa süren ve yoğun bir şekilde bilgi veren programlardır. Eğitim sertifikası alan birey bu sertifikayı cv’sine ekleyerek iş fırsatlarını yakalayabilir. Eğitimprogramları ile istediğiniz alanda eğitim alarak hayalinizdeki mesleği yapma şansınız artar.

Eğitim Programları

Örneğin kendini zi satış alanında geliştirmek istiyorsanız pazarlama eğitimi alarak bu alanda ilerleyebilirsiniz. Pazarlama eğitimi ile hedeflenen satış kotasına kolayca ulaşabilirsiniz. Pazarlamanın bütün inceliklerinin öğretildiği pazarlama eğitimleri ile kariyerinize yön vermekte sıkıntı çekmezsiniz.

Eğitim sertifikalarınızla, çalışmak istediğiniz alana girmeniz kolaylaşacaktır. Eğitim sertifikaları sizin geleceğinize büyük katkı sağlar. Hayalinizdeki mesleğe sahip olmak için üniversitede aldığınız eğitim Türkiye şartlarında yeterli olmuyor. Eğitim hayatınızı faydalı eğitim programlarıyla besleyin. Böylece üniversiteden mezun olduğunuzda aylarca iş arama stresini yaşamazsınız. İş arama stresi pek çok yeni mezunun kabusudur.  Aylarca iş arayan, çeşitli görüşmelere giden ve hiçbirinden netice alamayan mezunlar, ilgi alanları olmayan işlerde çalışmaya başlarlar. İş tatmini dediğimiz işinden yeterince memnun olmama halini yaşarlar. Bu durum hem bireyi hem de toplumu etkiler. İşinde mutlu olmayan bireyler, mutsuz bir toplum yaratırlar.

Eğitim sertifikaları bu anlamda birer kurtarıcı görevi görürler. Satış- pazarlama eğitimleri, finans eğitimleri, reklam yazarlığı eğitimi gibi pek çok alan da eğitim sertifikası almanız mümkün. Bu sertifikaları cv’nize ekleyin ve her türlü iş bulma zorluğundan kurtulun.  Size en uygun eğitim programını belirlemekle işe başlayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder