6 Temmuz 2013 Cumartesi

Tablo Çılgınlığı

Bu ara tablolara kafayı taktım. Her gittiğim yerde sağda solda tablo bakıyorum. Cidden insanların müthiş çalışmaları var. Bu eserler müthişlikle beraber bir o kadar da pahalı oluyorlar. Bu yüzden eve almak istediğim tablo modelini internetten seçmeye başladım ben de.


Meine Canvas Tablo 8


 Eğer siz de istiyorsanız benden size söylemesi, Evidea.com diye bir web sitesi buldum. İnanılmaz bir yer. Cidden çok beğendiğim, mobilyalarımıza da uygun bir sürü tablo var ve hepsi %75 indirimde. Hatta %86 indirimde olanlar bile bile var! 70 liradan 10 liraya inmiş fiyatlar. Kocamla hangisi olsun diye karar verdik ve sonunda eve bir tane aldım. Çok hoş bir yel değirmeni resmi.


Besta BS256 Duvar Sticker


Kızıma da aynı web sitesinden duvar sticker aldım. Kelebekler, kuşlar, bulutlar, penguenler… Ne dersem her şeyden desen desen duvar sticker var. Tam çocuk işi. Kızımın da bir numaralı oyun eşyası haline geldi bunlar. Bir tanesi biraz çizildi, burkuldu ama neyse ki çıkarması kolaymış, duvarda da iz bırakmadı. Bazı duvar sticker modelleri de şahaneymiş cidden. Kocaman bir semazen şeklinde duvar sticker gördüm. İnanamadım. Evidea.com artık benim bir numaralı alışveriş sitem oldu diyebilirim herhalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder