27 Ocak 2014 Pazartesi

Mağaza Çalışanları

Kışın ortasındaki bu sıcak havalarla birlikte gardrobumdaki eksikleri fark ettim. Havalar o kadar garip ki son dönemde kışlıklarım fazla kalın gelmeye başladı ve bu havalarda giyebileceğim daha rahat kıyafetler almak gerekti. Bunun için alışverişe çıktım ve kendimi sokaklara attım. Tam da istediğim gibi onlarca kıyafet bulabildim ama ben mağazaları gezerken rahat olmasını seviyorum. Gönlümce gezip denemek istediğim ürünü bulmak istiyorum. Neredeyse girdiğim her mağaza da çok güzel kıyafetler olsa da, mağaza çalışanları yüzünden birçoğundan elim boş çıktım. Daha mağazaya adımımı atar atmaz, peşime takılan çalışanlar yüzünden rahat alışveriş yapamaz oldu.
 Merak ettiğim bir konu var, bu çalışanlar acaba satış eğitimi alıyorlar mı? Eğer alıyorlarsa, bir kural mı bu acaba müşterinin peşine takılmak. Her adımımda beni takip eden yabancı birisiyle alışveriş yapmak gerçekten zor oluyor. Kendimi baskı altında hissediyorum ve o mağazadan biran önce çıkmak istiyorum. Bu alışverişimde de böyle oldu. Aldığım tüm kıyafetlerimi rahat rahat gezebildiğim mağazalardan almayı seçtim. Bu çalışanların, bu şekilde müşteriye satış yapacaklarını sanmıyorum. En azından ben girdiğim mağazada peşime bir çalışan takılırsa, o mağazayı direk terk ediyorum. Her mağazanın çalışanına azda olsa bir satış eğitimi vermesi kendileri için faydalı olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder